10 روش برای افزایش تعداد سفر تاکسی های اینترنتی

10 روش برای افزایش تعداد سفر در تاکسی های اینترنتی

امروزه با گسترش و بالا رفتن استقبال از برنامه های تاکسی اینترنتی شاهد یک رقابت گسترده در این کسب و کار برای افزایش تعداد سفر ها هستیم.

صنعتی که برندهایی نام آشنا و قدرتمند را در خود جای داده است و ثابت کرده است که این صنعت می تواند بسیار پولساز باشد.

اگر قصد کسب در آمد از اینترنت و یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید می توانید به طور جدی به راه اندازی کسب و کار تاکسی اینترنتی فکر کنید.

اما بهتر است زیاد از موضوع اصلی این مقاله دور نشویم و مروری داشته باشیم بر روش هایی که می تواند باعث افزایش تعداد سفر در تاکسی های اینترنتی شود.

  1. قیمت گذاری مناسب:

مردم در ایران عاشق ارزانی هستند. گرانی های این روزها اینقدر اذیت کننده هست که هر جا نام ارزانی بیاید سیل طرفداران را به سمت خود بکشاند.

  1. کد تخفیف را فراموش نکنید:

همان طور که در مورد قبلی متذکر شدم مردم عاشق ارزانی و تخفیف هستند. ولی این تمام ماجرا نیست. یک کد تخفیف می تواند یک مشتری رویگردان را دوباره وفادار کند. یک کد تخفیف می تواند به مشتری تفهیم کند که شما قدردان او بابت بودنش هستید. یادتون باشه شما هستید و می توانید باشید چون مشتریانتان این را خواسته اند. از آنها تشکر کنید.

  1. کد تخفیف رستوران ها و کنسرت ها و مکان های دیگر:

در ادامه اهداف و عملکردتان برای وفادار سازی مشتریانتان می‌توانید آنها را به یک شام خوشمزه یا تماشای یک کنسرت یا تئاتر دعوت نمایید. ولی شما که نمی توانید با تک تک آنها رهسپار رستوران شوید! با دادن یک کد تخفیف به آنها اجازه دهید با همراه محبوبشان شامی خوشمزه را میل نمایند که این کار قطعا منجر به وفادار سازی مشتریانتان خواهد شد.

  1. استفاده از یک بازاریاب در مکان های مشتری خیز:

نمی دونستم باید دقیقا از چه عباراتی برای این مکان ها استفاده کنم.اسمش رو گذاشتم مشتری خیز چون در اونجا ها می تونید مشتریان بالقوه را راحت تر پیدا کنید.بذارید واضح تر بگیم. مشتریان یک پاساژ را در نظر بگیرید که ماشین ندارند و کلی خرید تو دستاشون سنگینی میکنه.می‌دونید بهترین جمله ای که می تونه بهشون آرامش بده چیه؟ اینه که از بازاریاب شما بشنون که یک ماشین با کمترین قیمت ممکن بدون قیمت پرانی و بدون بگو مگوی راننده ها برای جذب آن مسافر و باکمترین زمان معطلی اونها را به مقصدشون برسونه. اگر دنبال افزایش تعداد سفر ها هستید از این کار غافل نشید.

افزایش تعداد سفر
افزایش تعداد سفر
  1. خدمات 24 ساعته برای مشتریان:

یادتون باشه مشتریانتان فقط برای رفتن به سر کار از سرویس های شما استفاده نمی کنند. به بیماری که نصف شب باید خودشو به بیمارستان برسونه یا به گروه هایی که صبح ها خیلی زود سر کار میرن و خیلی از گروه های دیگه فکر کنید که در اون ساعت ها هیچ ماشین و سرویسی برای استفاده پیدا نمی کنند. توجه داشته باشید که شاید تعداد اون مسافر ها خیلی زیاد نباشن ولی در دسترس بودن شما برای اونها در ساعات نا معمول میتونه اونها رو به مشتریان وفادار شما در ساعات معمول و پر تردد هم تبدیل کنه.

  1. هدف گذاری برای مشتری:

یک تارگت برای مشتریانتان بگذارید. رسیدن به این هدف برای آنها یک جایزه در پی خواهد داشت. این جایزه می تواند یک سرویس رایگان یا هر چیز دیگه ای باشه. مشتری علاوه بر اینکه باید بایت سرویسی که از شما دریافت می کند رضایت داشته باشد باید پیش روی خود امتیازی علاوه بر کیفیت هم ببیند. این هم راهکار خوبی برای افزایش تعداد سفر محسوب می شود.

  1. استفاده از یک اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خوب:

مشتریانتان نمی توانند با یک اپلیکیشن کند کنار بیایند. آنها نمی توانند تحمل کنند که برای درخواست خودرو بیش از حد معطل شوند. مطمعن باشید مشتریان از نرم افزار ها و اپلیکیشن های با کاربری سخت و پیچیده استقبال نمی کنند. این راهنمایی یک شاه کلید است که قطعا به فکر هر کسی می‌رسد. ولی نکته ای که شاید کمی این موضوع را برایتان سخت کند این باشد که برنامه تاکسی اینترنتی خود را از کجا تهیه کنیم؟ چه پارامترهای امنیتی را در آن لحاظ کنیم؟ بهترین مرجع برای یافتن جواب این سوالات و سوالات مشابه شرکت دانش بنیان پروچیستا است که با ده ها پروژه موفق داخلی و خارجی خود توانسته رزومه ای درخشان برای خود بسازد. رزومه ای که اعتماد صد در صدی به کیفیت محصولاتی که ارائه می دهد را تسهیل می‌نماید.

  1. استفاده از خودروهایی به روز و سالم و تمیز:

قطعا سفر با یک ماشین سالم و تمیز و راحت مورد پسند همه است. تجربه مسافران از سفرهایی که با تاکسی های شما انجام می دهند می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش تعداد سفر های مجدد با برنامه شما را دارد. یادتان باشد که هر مسافر را نباید تنها به دید یک نفر که قصد سفر دارد نگاه کرد. هر مسافر می تواند یک مبلغ و بازاریاب برای شما باشد.البته به شرطی که در یک خودروی راحت و تمیز به مقصدش برسد.

  1. فیلتر رانندگان:

یادتان باشد هر کسی که رانندگی بلد بود و ماشین داشت نمی تواند راننده شما باشد. به رانندگان آداب برخورد با مسافرینتان را آموزش دهید. پوشیدن لباس فرم هم می تواند در جلب نظر مسافران کارآمد باشد. یادتان باشد که راننده سرویس شما نماینده کسب و کار شماست. پس با صبر و دقت خاص تری او را برگزینید.

  1. خرید طرح های ترافیکی:

حجم بسیاری از سفر ها وقتی از بین می رود که مسافر شما در مبدا خارج از طرح ترافیک است و قصد سفر به مقصدی در طرح ترافیک دارد. سفرهایی که قطعا تعداد آنها کم نیست. هزینه کردن برای خرید طرح های ترافیکی می تواند با توجه به حجم مسافری که بدست می‌آورید کاملا به صرفه باشد.

آنچه بیان کردیم حاصل تجربیات ما در پروژه های تاکسی اینترنتی خودمون بود که در رابطه با افزایش تعداد سفر بسیار مفید بود.

امیدواریم این مقاله برای شما هم مفید واقع بشه و بتونیم در زمینه های دیگه هم مشاوره های خوبی بهتون بدیم.

ممنون از توجهتون به مقاله افزایش تعداد سفر در تاکسی اینترنتی.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام
هم اکنون با ما تماس بگیرید