راه اندازی تاکسی اینترنتی

راهنمای راه اندازی تاکسی اینترنتی

سلام به شما همراهان. در این مقاله قصد داریم توصیه‌هایی را خدمتتون ارائه بدیم که می‌تونه راهنمای راه اندازی تاکسی اینترنتی به حساب بیاد.

سعی کردیم در این مقاله که توسط گروه مهندسی پروچیستا تهیه و تنظیم شده به بیام کلیه دغدغه هایی که در ذهنتان دارید بپردازیم و امیدواریم که این نوشته مورد پسندتان واقع گردد.

خب به نظر شما برای راه اندازی استارتاپ تاکسی اینترنتی چه کار باید کرد؟

برای موفقیت در راه اندازی تاکسی اینترنتی چه باید کرد؟

ما پاسخ به این پرسش را در دو مرحله داده‌ایم.

مرحله نخست قبل از استارت کار است و مرحله دوم بعد از استارت کار است.

راه اندازی تاکسی اینترنتی
راه اندازی تاکسی اینترنتی

قبل از راه اندازی تاکسی اینترنتی چه باید کرد؟

شاید این سوال در ذهنتان بگذرد که این مرحله دقیقا از چه زمانی شروع می شود؟

باید گفت دقیقا با ورود ایده راه اندازی تاکسی اینترنتی به ذهنتان این مرحله آغاز می شود.

این مرحله در واقع به سوالاتی نظیر اینکه آیا راه اندازی تاکسی اینترنتی سودآور است؟

بهتر است کسب و کار تاکسی اینترنتی خود را در چه شهری استارت بزنیم؟

از چه اپلیکیشنی برای استارت کار خود استفاده نماییم؟

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خود را از کجا تهیه کنیم؟

و سوالاتی از این دست که پاسخ درست و قانع کننده به آنها شما را وارد مرحله دوم راه اندازی تاکسی اینترنتی می کند.

اما خوب است پاسخ سوالات بالا یا بهتر است بگویم نحوه پاسخ دهی به سوالات بالا را با هم مرور کنیم.

در مورد سودآوری کسب و کار تاکسی اینترنتی با مشاهده موفقیت هایی که همکارانی چون اسنپ و تپسی داشته اند باید گفت که قطعا این کسب و کار سودآور است.

فکر نمی‌کنم پاسخ به این سوال نیازی به شرح اضافه تر داشته باشد و موضوعی است که برای همه اثبات شده است.

در مورد شهری که قصد دارید این کسب و کار را در آن راه اندازی نمایید باید گفت که باید سنجیده شود که تعداد رقبای وارد شده در آن شهر چقدر است؟

تا چه حد استقبال از این موضوع در شهر شکل گرفته است. اصلا مردم چنین کسب و کاری را می‌پسندند؟

اما نکته بسیار مهم و حائذ اهمیتی که حتما باید به آن توجه داشت اینست که از چه اپلیکیشنی برای راه اندازی تاکسی اینترنتی خود استفاده می کنیم؟

پروچیستا اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خود را با افتخار و غرور خدمتتان معرفی می دارد و مطمعن هستیم می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.

نمی خوام در این مقاله زیاد در مورد ویژگی های این اپلیکیشن با شما صحبت کنیم.

ولی حتما برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ساخت برنامه تاکسی اینترنتی ما را مشاهده نمایید.

خب پس از این مرحله و پاسخ به سوالات مطروح وقت آن است که وارد مرحله دوم راه اندازی تاکسی اینترنتی شویم.

بعد از راه اندازی تاکسی اینترنتی باید چه کار کرد؟

در مرحله دوم مهمترین کاری که باید انجام دهید مطالعه رفتار مصرف کننده و علم رفتار مصرف کننده است.

کسب و کار تاکسی اینترنتی در یک بازار رقابتی حضور دارد.

در بازارهای رقابتی کشش بسیار بالایی وجود دارد که در آن کسب حداکثری رضایت مشتری حرف نخست را می زند.

تعداد کاربرانی که همزمان هر سه اپلیکیشن اسنپ، تپسی و ماکسیم را رو گوشی خود نصب کرده اند بسیارند. این کاربران ضمن مقایسه لحظه ای تصمیم می گیرند کدام تاکسی را انتخاب کنند.

بنابراین وفادار ساختن مشتری در این سیستم کار بسیار دشواری خواهد بود.

مطالعه رفتار مصرف کننده تنها راهکار کلیدی است که در کنار کلیه تلاش هایی که برای کسب رضایت مشتری انجام خواهیم داد راهگشا است.

راه اندازی تاکسی اینترنتی
راه اندازی تاکسی اینترنتی

مطالعه رفتار مصرف کننده چه چیزی را آشکار می کند؟

تاکسی اینترنتی با مسافران و رانندگان به عنوان دو رکن اصلی این استارت آپ سر و کار دارد. هر کدام از این ارکان به نحوی از این سرویس تاثیر پذیرفته و بر آن اثر گذار هستند.

عمده استفاده کنندگان برنامه تاکسی اینترنتی چه کسانی هستند؟

عمده استفاده کنندگان تاکسی اینترنتی را می توان جوانان علاقه مند به تکنولوژی دانست.

بنابر این تبلیغات و معرفی محصول در محل هایی که کاربران شبکه در آن حضور دارند می تواند به افزایش توجه و اعتماد مخاطب جوان کمک کند.

تخفیفات مناسب، برخورد محترمانه با مشتریان، سرعت دسترسی به اپلیکیشن و سادگی آن به همراه امکان مشاهده مسیر حرکت خودرو در مسیر می تواند در جلب توجه مخاطب بسیار تاثیر گذار باشد.

درضمن باید حداقل امکانات مورد نیاز رانندگان جهت افزایش انگیزه کار و تلاش برای آنها را فراهم نمود تا به افزایش رضایت مشتریان کمک نماید.

ایده راه اندازی تاکسی اینترنتی از کجا آمده است؟

ایده کسب وکار تاکسی اینترنتی از Uber Cab که سرویس تاکسی آنلاین مبتنی بر تلفن همراه هوشمند است و درشهر سانفرانسیسکو آمریکا راه اندازی شده ایده گرفته است.

اوبر نخستین استارت آپ دنیاست که بزرگترین و گرانترین سهام را در اختیار داشت.

رانندگان اوبر از خودروهای شخصی خودشان استفاده می کنند و با استفاده از اپ اوبر به صورت خودکار کرایه را حساب کرده و به صورت آنلاین دریافت می کنند.

موفقیت های جهانی این شرکت در سراسر دنیا باعث شده است که کارآفرینان زیادی به راه اندازی استارت آپ هایی از این دست روی آورده اند.

آیا راه اندازی تاکسی اینترنتی امکان پذیر است؟

بگذارید برای پاسخ به این سوال گریزی به تاکسی اسنپ بزنم.

اسنپ یک استارت آپ تاکسی آنلاین  است که روزانه حدودا ۱۰۰.۰۰۰سفر در سطح تهران با کمک ۳۰.۰۰۰ وسیله نقلیه ای که در اختیار دارد به اجرا می گذارد.

با توجه به مزایای متعدد این سرویس در مقایسه با رقبای سنتی اش مثل تاکسیرانی و آژانس ها به سرعت در بین اقشار جوان و طرفدار تکنولوژی کشور با استقبال مواجه شد و توسعه یافت.

همه اینها دلیلی محکم و قانع کننده است که می تواند اثبات نماید که استقبال از تاکسی های اینترنتی به مراتب بیشتر از تاکسی های سنتی است.

راه اندازی کسب و کار تاکسی اینترنتی

اوبر سازی اصطلاحی است که برای شرکت هایی که از مدل کسب و کار آن ایده گرفته اند به کار می رود.

اوبر در حال حاضر در ۵۸ کشور دنیا فعالیت می کند و ارزش آن بیش از ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد.

این رقم آنقدر وسوسه انگیز هست که بتواند خیلی ها را به فکر پولدار شدن از این طریق اندازد.

آینده کسب و کار تاکسی اینترنتی

به نظر می رسد به دلیل وجود مزایای متعدد تاکسی های اینترنتی، این استارت آپ و استارت آپ های مشابه می توانند موفقیت های چشم گیری به دست آورند. برخی از این مزایا عبارت اند از:

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در هزینه

سهولت استفاده

دسترسی آسان

علاقه مندی ایرانیان به استفاده از تکنولوژی های نوظهور

امکان مناسب برای تامین شغل دوم برخی افراد

در دنیای استارت آپ ها رقابت بسیار زیاد و شدید است و کسانی موفق خواهند شد که در ارائه ایده‌های جدید پیشرو باشند.

اصول علم مدیریت و بازاریابی را باید به بهترین شکل ممکن به کار بست و توجه داشت که برای موفقیت در این عرصه باید از برترین کارشناسان مشاوره گرفت.

 

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام
هم اکنون با ما تماس بگیرید